FiGA 2014

10313031_785249654826762_481737711626631496_n

Hola amigues i amics, 

la FiGA 2014 es torna a posar en marxa. Després d’aquests tres anys intensos en què hem fet per mantenir una oferta cultural lligada al territori, participativa i ciutadana, volem que la 4a edició de la Fira de Gandia Autogestionada siga memorable; per això hem encetat de nou un VERKAMI per poder recaptar els diners necessaris per tal de dur-la a terme.

Actualment estem acabant de dissenyar la programació d’enguany, però ja vos podem anunciar que serà del 3 a l’11 d’octubre, i inclourà conferències, concerts, djs i balls populars, entre d’altres actes. I, evidentment, el sopar popular al qual està tothom convidat!

De moment, vos deixem amb el disseny de la samarreta d’enguany, que podeu aconseguir amb les recompenses del Verkami, i vos animem a participar tant amb les aportacions, com en els actes de la FiGA 2014. Vos esperem!!

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s