-
Aquest dissabte a les 19.30 hores al Casal Jaume I
-
La millor música i un berenar-sopar per a passar-ho bé i encarar els mesos de preparatius per a la FiGA 2014
La Fira de Gandia Autogestionada ha organitzat la “FiGA Coenta”, una festa on la música més kitsch i divertida dels anys 80 i 90 serà la protagonista per a celebrar l’arribada de l’estiu. A més, per 2 euros hi haurà dret a un berenar/sopar amb orxata, fartons i les coques més tradicionals. La cita és aquest dissabte 5 de juliol a les 19.30 hores al primer pis del Casal Jaume I de Gandia, carrer Dona Teresa 2, i s’allargarà fins a la 1.00 hores de la matinada.
D’aquesta manera “divertida i entre amics donem la benvinguda a l’estiu i ens posem mans a la feina per a la FiGA 2014” ja que “és ara quan el treball de tot l’any comença a donar fruit i s’enllesteix la programació de la FiGA”, s’apunta des de l’organització.
Per a conéixer millor quin és l’esperit de la “FiGA Coenta” només cal donar una ullada per l’esdeveniment del Facebook on tothom està convidat a llançar les seues propostes musicals per a la festa. L’enllaç és: http://ves.cat/lAEh .
Des de la Fira de Gandia Autogestionada “volem convidar a totes i a tots a la festa, així com a participar del projecte per a seguir endavant i encarar la FiGA 2014 amb la força més gran i alegria possible” i “avisar que ben aviat farem pública la plataforma de micro-finançament per a col·laborar amb la FiGA”.
Xe, genial! L`any que ve ho hem de repetir!